02-24-2019, 06:24 PM
(This post was last modified: 02-24-2019, 06:26 PM by [Kage] Erexo.)
· Każda z profesji została podporządkowana pod trzy główne role: ninjutsu, weapons i defense.
· Każda z profesji posiada swoją rolę główną, określa ona jakie przedmioty dana profesja może ubrać.
· Podstawą każdej profesji jest 20hp/20cp, oraz +0% jutsu/weapons dmg, +0% absorb.
· Każda z ról jest wartością dodaną do profesji, główna rola jest warta 3x tyle co poboczna (tj. ninjutsu na main dodaje +15% nin, na sub dodaje +5% nin).
· Bonusy każdej z ról możemy zobaczyć przeglądając zakładkę Professions oraz najeżdżając na ikonkę poszczególnej roli.
· Odstępstwem od tej reguły jeżeli chodzi o przyrost hp/cp są Lee, Gaara, Kimmimaro oraz Hidan ze względu na ich mechanikę.
· Przedmioty przeszły gruntowny rebalans oraz dodano kilka nowych po to, by dopasować ich do nowego systemu ról.
· Jutsu które powodują area dmg będą zadawać mniej obrażeń potworom by zbalansować exp, nerf zaczyna się od 5% dla jutsu z wave, przez 10% dla jutsu typu exori aż po ~20% dla dużych obszarówek typu Kirin.
· Dodano tzw. "exeta res" dla wszystkich postaci z rolą wiodącą Defense by usprawnić system teamhuntów.
· By zwiększyć dynamikę gry zwiększyliśmy respawn bossów z "przeważnie 2, czasem 1 lub 3" do "przeważnie 3, czasem 2 lub 4".