Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
balans postaci i otsa

#1
Witam. Z okazji tego, że nasz kochany serwer NTSW Ssię zmienia chciałbym wypisać wszelkie moje zażalenia, propozycje, to co jest złe i mi nie pasuje.
Problem widze w klasach, postaciach, przedmiotach, systemach, questach i gameplayu. Oto moje propozycje co należy zmienić.
Klasy:
Pierwszą rzeczą która jest do poprawy to klasa ninjutsu która się bardzo wyróżnia. Znerfiłbym jej early game, oraz zbuffowal late, oraz zmienił jej zamysł z strikte dps na coś lekko innego.
Zmianami które bym chciał w tej klasie oraz jej setach zaprowadzic to:
Znerfienie 5% ninjutsu które oddałbym w setach, oraz zmniejszył ilość HP o 2, ponieważ ich leczenie jest zbyt duże ponieważ %ninjutsu działa na regeneration. Dodałbym im również 10% dmg z distance oraz 15% z taijutsu, ponieważ w late game są zbyt potężne bronie, a nie ma elementów. Zmusiłoby to niny również do skillowania, oraz zwiększyło by się ich przydatnośc i prędkość bicia bossów. Z tego co wiem to gra przesunie się na większe lvl i szybciej będzie się expiło. Niny w late są strasznie słabe i nie ma sensu nimi grać, a te zmiany by to poprawiły. Dodałbym również dla ninów jakieś lekkie speciale typu ściana, czy inne postaci kontroli tłumu. Nadal nie takie potężnie robiące wara jak u specialistów. Coś podobnego do odepchnięcia Menmy, czy Nagato.
Sety:
W setach ruszyłbym tylko set ninjutsu który jest za silny na początku, a za słaby w late w porównaniu do dmg z taijutsu/distance.
Zmieniłbym procenty w ten oto sposób 50 lvl 1% nin, 100 lvl 2% nin, 200 lvl 4% nin, 300l lvl 6% na nin, 400 lvl 10% nin, 500 lvl 12% nin, 600 lvl 14% nin, 700 lvl 16% nin. <% na przedmiot>
Te zmiany zmieniłyby to, że niny byłyby słabsze w early, a silniejsze w late. Buff łapy oraz buff późniejszych setów poprawiłby te postacie w późniejszej fazie gry.
Crafting:
Wszystko mi pasuje, lecz zbuffowałbym drop essencji do 20% lub zmienił ilość potrzebnych do seta na 400 do 3.
Gameplay:
Jest tu dużo rzeczy do zmiany. Dodałbym spell light regeneration które leczyłoby tyle co zwykłe regeneration, lecz kosztowałoby 50 pkt many. Ułatwiłoby to early game. Ten spell na 100 lvl straciłby na jakości i jego healing na 100 lvl spadałby o 70%, aby nie było sensu go używać. Regeneration na 100 lvl leczyłoby normalnie. Zmieniłbym również trochę expa z misji z rank B na :
Kill 50 Plesionaur 600k exp,
Bring 50 long leaf 700k exp,
Kill 100 Weapons Specialists 800k exp,
Kill 10 Weapon Specialist Boss 900k exp,
Bring 50 green leaves 1kk exp,
Spowodowałoby to szybsze wyexpienie tego 100 poziomu który jest tak trudny i nużący do wbicia dla niektórych.
Zmniejszyłbym również manakoszt pierwszych dwóch spelli 25 lvl spell 50 chakry, a spell 50 lvl 100 many.
Byłaby to kolejna zmiana ułatwiająca early game. Proponowałbym też dodać aoe i wave każdej postaci na ten sam poziom. Na przykład : 50 wave, 100 wave, 150 area, 300 area.
Dalsza część gameplayu:
Kolejną rzeczą którą można podpiąć pod gameplay zmieniłbym szansę na drop melona który jest potrzebny do zrobienia misji u Turtla.
Grizzly Bearów jest za mało i za dużo jest graczy, a procent jest za mały na taka ilość graczy. Ta misja zatrzymuje w miejscu bardzo dużo graczy. Jest to pierwsza, a za razem jedna z najtrudniejszych misji.
Dalsza część gameplayu:
5. 5. Clean dead forest. Usunąłbym to daily, ponieważ były z nim problemy.
Dalsza część gameplayu:
Dodałbym, że aka anbu zalicza po wejściu i nawet po kicku ma się je zaliczone.
Dalsza część gameplayu:
Zbuffowałbym drop z takich potworów jak Hyuuga Boss, Ninja Knigt Boss, Otsutsuki Boss, ponieważ praktycznie tych broni nie da się wydropić.
Questy:
Zmieniłbym last questa, ponieważ buguje się czasem i są 2 potwory w jednym roomie.
Edo Tower quest- zmieniłbym madarę który zabija na hita nawet 700 lvl z full setem .
Systemy:
Dodałbym npc który za 3 bijuu scrolle wymienia Ci na bijuu którego chcesz, oraz npc który za 10 kuchiyose scrolli dodaje Ci wybranego peta, ponieważ niektórzy potrafią wydać 74 scrolle i nie złapać węża. <Ja> Lub takie które w 15 scrolli nie złapać żadnego bijuu <Gofen>.
System kart, dodałbym szansę na dropa karty do wszystkich potworów powyżej 300 lvl, ponieważ i tak jest bardzo malutka szansa na kartę powyżej 1%, a to byłoby bardzo fajne i każdemu by się podobało.
Postacie:
Ostatacznie przejdę do postaci oraz speciali które według administracji powinny przejść zmianę i speciale umożliwiające bugowanie powinny zostać wyrzucone. Przedstawię moją wizję niektórych postaci i to co powinno zostać w nich zmienione.
Klasa Ninjutsu:

Sai special 100,
Nimpo Choju Giga Raions
2 Sumi Raions Attack (target) Jest to special który bym całkowicie zmienił na na przykład na target który paraluje na 1 sec 2 razy w odstępie 2 sekund. Zmieniłbym to, ponieważ target na 350 bije więcej niż ten special i nie ma sensu, aby taki special wogl istniał.

Naruto special 300,
Jiton Rasengan Super Damage (wave 1sqm), te speciale są całkowicie useless w postaci super wave itd. Proponowałbym to zmienić w party buffa 10% dmg na cala drużyne.

Gaara special 300,
Sabaku Hando Wave super damage (3sqm),
Zmieniłbym to na ściane 1 sqm przed Ciebie podobną do ściany Kabuto na Shinobi Fighters, lub Kakashiego kiedyś.

Temari special 100,
Fusaijin For the next 4 seconds every jutsu will be reflected twice as strong, jest to special mało używany i słaby.
Zmieniłbym go na na przykład Area damage for 5 sec, uderzałaby wiatrem.

Onoki special 300,
Jinton Super Damage (wave 1qm),
Zmieniłbym to na paral 2 sec, lub sciane z kamieni podobna do Gaary.

Jiraiya,
ogólnie Jiraya jest aktualnie gorszym Onokim, te same speciale tylko brak super speed upa.
Special 300,
Gamayudan Super Damage (wave 1sqm), zrobiłbym z tego super paralyze, ale do trafienia wavem na powiedzmy 5 sekund, lub wysłanie targeta do żaby na 10 sekund.

Postacie Taijutsu:

Rock Lee i Gai,
Shimon Kai Super speed up, taijutsu +100% for 10 sec, after 10 sec you will be near-death stage,
Zmieniłbym to, że zostaje im tylko 10% hp, a nie leżą na ziemi.

Neji special 100,
Zmieniłbym mu Kaiten Def 100% Def for 4 sec na doskok, a zmienił special 200 na właśnie defkę.

Kiba special Akamaru,
Zmieniłbym go, aby nie dawał na 50 lvl od razu tyle speeda tylko z kazdym stagem sie zwiększało otrzymywany speed, dodałbym mu również kolejny stage na 500 lvl który dawałby 35% taijutsu, oraz dexteriy, ponieważ ten super speed na tym lvl i tak nic nie daje.

Zabuza special 100,
Nagemasu Janpu Instant move to target and damage, usunąłbym mu doskok, ponieważ doskok + niewidzialność czyni go najsilniejszym taiem, ale wynagrodziłbym mu to movementspeedem w niej.

Kimmimaro special 200,
Tessenka Rotation area dmg and +50% taijutsu attack for 4 sec, area dmg is makeing bleeding 5x10% health, usunąłbym z tego procentówkę, lub buffa do dmg - wychodzi jedno.

Hidan special 200,
Jashin San Course - Przyciągnięcie waveowe, zmieniłbym to na przyciągnięcie targeta, ponieważ Wavem można przyciągać przez ściany i jest to zbyt OP.

Klasa specialist:

Tobirama speciale,
100 lvl Shisekiyoji Creates a big wall for 4sec, zrobiłbym z tego klatkę na target przez którą można bić target, taką jak na Shinobi Fighters,
200 lvl Usunąłbym całkowicie skoczków z otsa, ponieważ takie kunaie, seal kaguyi na serwer tego typu jest za silny, zmieniłbym to na stuna takiego jak minato.
300 lvl zmieniłbym tego speciala całkowicie, ponieważ była możliwość bugowania zbyt wielu rzeczy nim. Zrobiłbym z tego goshuna.

Minato special 200,
Dodałbym mu klatke taka jak obito.

Kakuzu speciale,
Special 300 ustawiłbym na 200 lvl i na 300 dałbym mu wave paralyze 5 sec.

Kaguya special,
Yomotsu Hirasaka Seal Making teleport (for one use), usunąłbym, lub dodał special który wrzuca 1 target do wymiaru na 10 sec.
Special kaguyi na 100 lvl - dodałbym, że paraluje do opisu.

Shikamaru special 100,
Kagemane no Jutsu Seko Stun target and yourself for 5 sec- zmieniłbym to tak, aby nie stunowalo ludzi w party tym wave, albo ustawił na target.

Kankurou special 200,
Kiki Sanpatsu Target-Area 5x5, make target and his area poison for 5%/s for 15sec- Jest to bardzo słaby special i mało robi, proponuje zmienić go na kiki doku sasoriego.

Ino special 100,
50% of damage is attacking your chakra) jest to praktycznie immortal na 30 sec, zmieniłbym to na zwykle utamo vita aby 100% szło w chakre na 8 sekund.

Tenten special 200,
Kuchiyose Kinzoku Heki Summon Metal Prison Trap for 5 sec, proponuje zrobic tak aby ten special byl targetowy i rzucała taką klatkę na target.

Itachi special 100,
Amaterass Creates amaterasu 3sqm away that ignites players, proponuje zmienić ten special na tsukiyomi które wrzuca target na 3 sec do wymiaru.

Special 300 kabuto,
Zmieniłbym tego aoe paralyze na stuna na target 3 sec

Bugi:
Minato podczas skakaniu na stunie może użyc goshuna i teleportować w ściany itd.
Triangle island powinno byc od 350 lvl, ponieważ są tam potwory takie jak Ancient Plesionaury, czy Ninja Knighty oraz Taurosy itd które można bić juz na około 150 lvl.
Zbugowany Last Quest na którym respią się bossy w 1 roomie i nie można go zrobić.
Boss kisame, oraz itachi które można bić bez lvl - Itachi po skrzynkach - Kisame przez bramkę.

Są to tylko i wyłącznie moje sugestie itd.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Mam nadzieję, że odpowiedzi będą poważne i bez pajacerki Smile
Uczyńmy serwer lepszy razem.

reputacja plis plis, ja wic

EDIT: Przez klatke Yamato powinno się bić, oraz Kamui In zwiększyłbym CD do 45 sec okolo.

edit v2 hidan do nerfa

bump odpisze mi ktos????!?!??!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)