Welcome, Guest |
You have to register before you can post on our site.
|
Latest Threads |
17.03.2023
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
03-01-2023, 11:38 AM
» Replies: 0
» Views: 19,270
|
02.12.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
11-25-2022, 10:46 AM
» Replies: 0
» Views: 13,431
|
05.08.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
07-26-2022, 05:17 PM
» Replies: 0
» Views: 18,730
|
15.04.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
04-11-2022, 09:40 AM
» Replies: 0
» Views: 18,168
|
04.01.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
01-31-2022, 08:19 PM
» Replies: 0
» Views: 14,816
|
29.10.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
10-17-2021, 11:01 AM
» Replies: 0
» Views: 15,950
|
09.07.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
06-29-2021, 05:56 PM
» Replies: 0
» Views: 23,183
|
02.04.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
03-28-2021, 05:08 PM
» Replies: 0
» Views: 29,350
|
15.01.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
01-09-2021, 05:30 PM
» Replies: 0
» Views: 25,866
|
09.10.2020
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
10-05-2020, 09:02 PM
» Replies: 0
» Views: 30,220
|
|
|
02.12.2022 |
Posted by: [Kage] Erexo - 11-25-2022, 10:46 AM - Forum: News
- No Replies
|
|
Chciałbym by ten wpis nie był traktowany jako zmiany, ale jako coś zupełnie nowego, jako NTSW 4.0
Od miesięcy, a tak naprawdę od lat wkładaliśmy bardzo dużo pracy by dowieźć tą edycję, zmian jest tak dużo że wypisanie ich wszystkich mijałoby się z celem.
Nowy klient:
Od ponad 2 lat pracowano nad zupełnie nową odsłoną NTSW.
Stworzono zupełnie nowy, napisany od podstaw klient gry z mnóstwem nowości i usprawnień których nie sposób tu wymienić.
Klient to połączenie starych sprawdzonych i ulepszonych mechanik takich jak autocast czy multijutsu oraz nowych rozwiązań przemyślanych już na etapie projektowania, takich jak autoturn, zmiana klawisza funkcji czy szersze pole widzenia.
Z myślą o mnogości upodobań graczy znacząco rozszerzyliśmy konfigurowalne opcje tak, by każdy gracz mógł dostosować grę do swoich indywidualnych preferencji.
Ostatnie tygodnie spędziliśmy nad testami i dopracowaniem szczegółów tak by gra była jak najprzyjemniejsza i dostosowana do standardów dzisiejszego gracza.
Nowy balans:
Idąc dalej z hasłem "coś zupełnie nowego" nie mówimy tutaj o zmianie paru specjali u paru profesji.
Zmieniliśmy niemal wszystkie buffy i niemal wszystkie specjale każdej z profesji, co łącznie daje około 124 jutsu!
Wszystko zostało dokładnie rozplanowane, buffy dają teraz bonusy zgodnie z klasami postaci a specjale zostały podzielone na klasy.
Wyrównano również poziomy specjali tak by power spike każdej profesji był na podobnych etapach, i tak z chaosu który panował wyrównaliśmy wszystko do 50/170/260.
Poza samymi zmianami w balansie ilość godzin spędzonych nad specjalami pozwoliła nam również zmodernizować mechaniki które w wielu miejscach były dziurawe,
więc wszystkie dostepne specjale działają teraz poprawnie, każdy buff oraz debuff się ze sobą stackuje (oprócz rzucenia 2x tego samego jutsu na tę samą osobę),
każdy buff oraz debuff działa co do milisekundy oraz wszystkie statystyki są widoczne zarówno na ikonkach stanu jak i w statystykach postaci w Skills.
Zmieniono również działanie specjali "target" oraz "self/target". Każdy specjal tego typu ma obecnie 6sqm zasięgu (chyba że napisano inaczej) oraz można go użyć z paramem (np. Kotoamatsukami "Erexo).
Jeżeli jutsu zostanie użyte bez parametru, to w przypadku opcji "target" używane jest tylko i wyłącznie na targecie który nie jest sojusznikiem, a w przypadku opcji "self/target" na targecie jeżeli jest sojusznikiem, a jeżeli nie to na sobie.
Ufamy że zmiany te pozwolą na większą dynamikę pola walki i łatwe operowanie swoimi specjalami w zamierzony sposób.
Dodatkowo by uatrakcyjnić "wepy" i przywrócić użyteczność buffów/eq pod AS zwiększyliśmy limit tego skilla do 3.33 ataków na sekundę, czyli około 170 AS skill.
Raz jeszcze bardzo proszę by nie patrzeć na nowy układ jako "zmiany", gorąco zachęcam by spojrzeć na profesje jak na coś zupełnie nowego.
Doskonale zdaję sobie również sprawę, że mogą pojawić się głosy niezadowolenia, "ten jest słaby" lub "ten jest op" - to naturalne i w żadnej grze pvp nigdy nie można doprowadzić do stanu idealnego balansu,
na NTSW mamy obecnie 43 profesje, idealne zbalansowanie ich wszystkich jest absolutnie niemożliwe, ale czujemy że te zmiany znacząco poprawiają nieład w którym serwer się znajdował i na tym chcielibyśmy się skupić.
Zmiany w rozgrywce:
Zdawaliśmy sobie sprawę że NTSW od jakiegoś czasu nie współgra z oczekiwaniami współczesnych graczy, tkwiliśmy w metodach które przez lata stawały się coraz to bardziej przestarzałe i nieatrakcyjne, chcemy to zmienić.
Przede wszystkim dodano nowe misje oraz ułatwiono wykonanie już istniejących. Chcemy by droga do 150 poziomu była ciekawa, przyjemna oraz stosunkowo szybka. Chcemy uniknąć sytuacji w której niedzielny gracz męczy się i odpuszcza zanim w ogóle rozwinie skrzydła.
By jeszcze bardziej umilić drogę do tego pierwszego kamienia milowego, zmniejszyliśmy spadek expa oraz chronimy plecak postaci przed 150 poziomem która zginęła w PvE.
Zdajemy sobie również sprawę, że współczesny gracz nie ma już tyle czasu by katować serwer o topkę. Z tego też powodu zmniejszamy presję i zmieniamy dzienny przyrost staminy z 6h na 4h. Max stamina to dalej 24h więc nawet po paru dniach od startu można wejść i spokojnie dogonić topkę.
Mimo bardzo dużego zachęcania do stosowania warmode musimy się poddać - gracze ewidentnie mają wstręt do tej formy rywalizacji i wolą bić się "na sucho". Dobrze, robimy ukłon w tę stronę i zwiększamy limity fragów: dzienny 9->12, tygodniowy 30->60, miesięczny 60->240
Nasza poprzednia pilotażowa edycja z poziomami potworów zebrała mieszane uczucia, nie ma co ukrywać, głównie negatywne. By nieco bardziej uatrakcyjnić exp solo zwiększamy górną granicę monster level z 50% na 80%, oraz całkowicie ją zdejmujemy z potworów które mają powyżej 350 poziomu. To w połączeniu z nieco zredukowanym bonus expem w party który został już dodany na poprzedniej edycji sprawi, że opłacalność tych dwóch form zdobywania doświadczenia bardziej się wyrównało.
Problem z zbyt szybkim uciekaniem z levelem w okolicach poziomów 300-400 również nie był nam obcy, by zrobić krok w celu poprawy tych poziomów udało nam się poprawić obrażenia sag, głównie na wyższych poziomach. Obecnie sagi te mają siłę odpowiednią do tej która była zamierzona, Kaguye robi 500 lvl tank z średnim eq. Dodatkowym efektem tej poprawki jest to, że mechanika każdej sagi została zmieniona, miłego odkrywania starych-nowych sag.
By jeszcze bardziej ułatwić rozgrywkę i odciążyć graczy od wciskania kolejnego klawisza, całkowicie usuneliśmy jutsu "speed up" oraz "big speed up", oczywiście rekompensując tę stratę zwiększeniem bazowego movement speeda, obecna formuła sprawia że powyżej ~250 poziomu postać biega nieco szybciej niż poprzednio z big speed upem.
tl;dr
· Brand new client with lots and lots of new functionalities
· Completely new special jutsu balance
· New missions
· Reworked saga missions
· Reduced experience and bp loss after PvE death before 150 level
· Moved AS cap from 140 to ~170
· Increased monster level full experience gain from 150% to 180%
· Monsters with greater level than 350 have no experience cap
· Added more base speed and removed speed up jutsus
· Reduced daily stamina gain from 6h to 4h
· Increased frags limit
· A few map and spawn changes
Specials changes are already on the site, but if you wish to take a look at them all at once, you can go here
|
|
|
05.08.2022 |
Posted by: [Kage] Erexo - 07-26-2022, 05:17 PM - Forum: News
- No Replies
|
|
Breaking changes:
· New profession, Kabuto Yakushi
· Moved NTSW to a newer and better dedicated server that is located in Warsaw, Poland (previous was located in Gravelines, France). This should greatly improve ping and overall performance but may provide unexpected issues
· Added Monster Level system to the game. Player will receive reduced experience from monsters if his level is above 150% of given monster's level. Monster Levels are described on the site's Monster tab.
· Added new critical damage system to the game. For now only stones add critical chance (for both melee and jutsu), critical hit damage is set to 150% of maximum regular value
· Server will now restart every day on 10:00 UTC (12:00 summer time or 11:00 standard time in Poland)
· Stamina and bosses refill was moved to server restart time (from 00:00 UTC to 10:00 UTC)
General changes:
· Previous melee critical damage system was removed from the game, professions have received additional melee damage in compensation
· After purchasing stackable items (eg. pills) from NPC's trade window, the count will not fall back to 1 every time
· Medic's Huge Antidote mission is now easier (chance of failure is lowered)
· Minimal character speed has been set to 100 (to prevent slows stacking)
· Players are now able to reset daily task (while still keeping original task time)
· Reworked Katon and Suiton stones
· Reduced PvP death loss penalty by about 20%
· Increased PvP bless loss reduction from 16% to 24%
· Anko's Forest of Death expertise gates have been removed
· Kagero Gennins are not running away on low health
· Greatly reduced cast chance of dizzy, stun and silence conditions by high level monsters
· Reduced experience from Delphic, Mokuzu and Hell missions
· Fixed % jutsu dmg from items and raiton stones and increased general profession jutsu damage on hlvl transforms
Jutsu changes:
· "Provoke" jutsu will now apply infight condition (stamina drain)
· Orochimaru's Gogyo Fuin will now drain 60% of chakra instead of 40%
· Orochimaru's Gogyo Fuin and Shisa Kugutsu duration changed from 5s to 6s
· Kiba's Shikyaku no Jutsu protection changed from 4% to 6%
· Kakashi's Sharingan changed from 10% jutsu damage to 5% jutsu damage, 5% protection
· Sasuke's Sharingan changed from 10% jutsu damage to 5% jutsu damage, 10% attack speed
· Shisui's Sharingan changed from 5% jutsu damage, 10% attack speed to 10% jutsu damage
· Jiraiya's Senjutsu changed from 8% weapons damage, 5% jutsu damage to 5% protection, 3% weapons damage, 3% jutsu damage
· Ino's Shintenshin no Jutsu rework
· Ino's Shinranshin no Boei duration changed from 6s to 8s
· Ino's Shinranshin no Kogeki changed from -25% jutsu damage to -35% jutsu damage
· Madara's Rinbo Hengoku changed duration from 2.2s to 2.3s
· Shino's Mushi Jamingu changed duration from 5s to 7s
· Neji's Kaiteon Boei changed cooldown from 12s to 7s
· Neji's Tenketsushin changed condition from silence to dizzy
Map improvements:
· Added new Sand Terror spawn beneath Suna-Gakure
· Improved Sand Terror spawn on sand island
· Improved Black Samurai spawns on Turtle Island and Kiri-Gakure
· Improved Akatsuki Member spawns below Iwa-Gakure and on Yuki-Gakure
· Improved Ice Monster and Nadare Shinobi spawns on Frozen Isles
|
|
|
15.04.2022 |
Posted by: [Kage] Erexo - 04-11-2022, 09:40 AM - Forum: News
- No Replies
|
|
General changes:
· Revamped Naruto, Sasuke, Sakura, Neji, Shino, Shikamaru, Chouji, Ino, Gaara and Sai outfits
· Added Suna Member, Suna Jounin and Suna Enforcer to the game
· Improved Sand Terror monster
· Bingo Event is not longer an Event - it will be always available from the start of every edition
· Improved walking speed on snow and sand tiles
· Improved spawn density on some medium level spawns
· Enhanced Suna Gakure territory
· Slightly increased drop rate of Green and Shadow Leaves (~20%)
· Greatly increased drop rate of Sun Medal (~50%)
· Probably improved lag after death during a guild war
· Greatly reduced Yen (gp) drop chance in favor of green yen notes
· Fixed possibility to push backpack to containerized distance weapons (eg senbon shooter)
· Added possibility to regain Bucket and Poison mission items from Izumo&Kotetsu
· Player movement and Weapon use is now not related to other actions such as Use or Push. That means that move does not interrupt hotkeys and weapon attacks
· Hotkey item usage displays correct total amount of given item instead of per-stack amount ("Using one of 345 pills" instead of "Using one of 45 pills")
· Added new Konoha Gate mission
Jutsu changes:
· Structured PvE jutsu balance depending on the jutsu type and range - This change was introduced 3 editions ago but it wasn't as fair as it should and it wasn't publicly available. This change *DOES NOT* affect professions or classes themselves, it's aim is to further balance PvE between targets/waves and AOEs.
· Kiba's Garouga changed from wave to wave-aoe
· Madara's new special Rinbo Hengoku
· Hinata's Shugohakke Rokujuyon improvements
· Itachi's Yasaka no Magatama's area was increased
· Sai's Fuinjutsu Raion changed from target to target-aoe
· Tsunade's Byakugo no In changed from target to target-aoe
· Tsunade's Sozo Byakugo's area was increased
· Hiruzen's Enkoo Enma area was increased
· Orochimaru's Mandara no Jin and Senei Tajashu are swapped
· Kisame's and Nagato's Daikodan no Jutsu changed from target to target-aoe
|
|
|
04.01.2022 |
Posted by: [Kage] Erexo - 01-31-2022, 08:19 PM - Forum: News
- No Replies
|
|
· Optimized pathfinding in client (mapclick)
· Added stamina storage (more in Server Info)
· Removed obsolete Shadow Realm's Globe from Heaven Island
· Fixed bosses entry tiles to not to take pets instead of players on bosses
· Fixed permanent Tsukiyomi bug
· Buffed some low level respawns for team hunting
· Suigetsu's Oboreru suika no jutsu is now target aoe
· Raikage's Raigyaku Suihei Choppu is now target aoe
· Neji's Jyuken is now target aoe
· Lee's Koubushii and Ura Renge are swapped
|
|
|
|