Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Latest Threads
17.03.2023
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
03-01-2023, 11:38 AM
» Replies: 0
» Views: 19,270
02.12.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
11-25-2022, 10:46 AM
» Replies: 0
» Views: 13,431
05.08.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
07-26-2022, 05:17 PM
» Replies: 0
» Views: 18,730
15.04.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
04-11-2022, 09:40 AM
» Replies: 0
» Views: 18,168
04.01.2022
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
01-31-2022, 08:19 PM
» Replies: 0
» Views: 14,816
29.10.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
10-17-2021, 11:01 AM
» Replies: 0
» Views: 15,950
09.07.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
06-29-2021, 05:56 PM
» Replies: 0
» Views: 23,183
02.04.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
03-28-2021, 05:08 PM
» Replies: 0
» Views: 29,350
15.01.2021
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
01-09-2021, 05:30 PM
» Replies: 0
» Views: 25,866
09.10.2020
Forum: News
Last Post: [Kage] Erexo
10-05-2020, 09:02 PM
» Replies: 0
» Views: 30,220

 
Forum Statistics

Members: 3,915,   Latest member: Iddaaswoft,   Forum threads: 61,   Forum posts: 163,   Full Statistics


  17.03.2023
Posted by: [Kage] Erexo - 03-01-2023, 11:38 AM - Forum: News - No Replies

[Image: 2023winterENG.png]

Breaking changes:
· Moved Items and Monsters pages to the Client - now you have access to valid and detailed informations (like monsters kill count or loot chance) in the Client
· Added Cooldowns Panel which display basic cooldowns (Attack/Heal/Support/Pill) and cooldown of every jutsu (including specials)
· Analytics Panel was upgraded with assets info - now you are able to calculate your supplies use and loot from monsters in yen
· Enchanted pills (katon/suiton etc) were reworked, now they have the same cooldown as other pills (1s)
· Medic mission no longer boost pills cooldown
· Removed candies and raiton gems
· Reign of Hanzo quest is no longer needed to cast 330 jutsu - now you are able to cast your last jutsu when you reach 330
· Added +6% part exp in trios and +3% party exp in duos
· Many Monsters (including Saga monsters) were slightly balanced in terms of loot, speed, health and damage.
· Reworked PvE Jutsu Damage logic, previously this type of damage was multiplied on top of already multiplied Jutsu Damage (Dmg*JD*PvE) - now PvE Jutsu Damage is equal to Jutsu Damage (when targeting monster), so (Dmg*(JD*PvE)).
> This means that PvE Jutsu damage was slightly better than Jutsu Damage and now it's equally good (when targeting monster)
· Reworked Crit logic, the value was reduced from 50% to 30% but the logic was changed from adding to Jutsu/Weapon damage (Dmg*(JD/WD+0.5)) to multiplying it (Dmg*JD/WD*0.3).
> This means that the more Jutsu/Weapon damage you have, the bigger the Crit damage bonus will actually be. Current 30% crit bonus is equal to previous 50% crit bonus at around 167% Jutsu/Weapons Damage.

Jutsu changes:
· Removed Chiyute no Jutsu, Heal Friend and Mutto Chiyute no Jutsu
· Sasuke's/Itachi's Amaterasu changed from single target to exori target
· Deidara's C3 Shi Suri changed from single target to exori target
· Hidan's Jujutsu Shiji Heart changed from single target to area
· Temari's specials now give slightly less speed (260->200 and 300->240)
· Tsukiyomi and Kamui Doujutsu are not castable when the path is blocked (ie by a wall)
· Kakuzu's Juongu Hando is changed from 6sqm radius to 5sqm radius+slow
· Kakuzu's Kotsu Rikoru duration is reduced from 2.5s to 2s

Print this item

  02.12.2022
Posted by: [Kage] Erexo - 11-25-2022, 10:46 AM - Forum: News - No Replies

[Image: 2022autumnPL.png]

Chciałbym by ten wpis nie był traktowany jako zmiany, ale jako coś zupełnie nowego, jako NTSW 4.0
Od miesięcy, a tak naprawdę od lat wkładaliśmy bardzo dużo pracy by dowieźć tą edycję, zmian jest tak dużo że wypisanie ich wszystkich mijałoby się z celem.

Nowy klient:
Od ponad 2 lat pracowano nad zupełnie nową odsłoną NTSW.
Stworzono zupełnie nowy, napisany od podstaw klient gry z mnóstwem nowości i usprawnień których nie sposób tu wymienić.
Klient to połączenie starych sprawdzonych i ulepszonych mechanik takich jak autocast czy multijutsu oraz nowych rozwiązań przemyślanych już na etapie projektowania, takich jak autoturn, zmiana klawisza funkcji czy szersze pole widzenia.
Z myślą o mnogości upodobań graczy znacząco rozszerzyliśmy konfigurowalne opcje tak, by każdy gracz mógł dostosować grę do swoich indywidualnych preferencji.
Ostatnie tygodnie spędziliśmy nad testami i dopracowaniem szczegółów tak by gra była jak najprzyjemniejsza i dostosowana do standardów dzisiejszego gracza.

Nowy balans:
Idąc dalej z hasłem "coś zupełnie nowego" nie mówimy tutaj o zmianie paru specjali u paru profesji.
Zmieniliśmy niemal wszystkie buffy i niemal wszystkie specjale każdej z profesji, co łącznie daje około 124 jutsu!
Wszystko zostało dokładnie rozplanowane, buffy dają teraz bonusy zgodnie z klasami postaci a specjale zostały podzielone na klasy.
Wyrównano również poziomy specjali tak by power spike każdej profesji był na podobnych etapach, i tak z chaosu który panował wyrównaliśmy wszystko do 50/170/260.
Poza samymi zmianami w balansie ilość godzin spędzonych nad specjalami pozwoliła nam również zmodernizować mechaniki które w wielu miejscach były dziurawe,
więc wszystkie dostepne specjale działają teraz poprawnie, każdy buff oraz debuff się ze sobą stackuje (oprócz rzucenia 2x tego samego jutsu na tę samą osobę),
każdy buff oraz debuff działa co do milisekundy oraz wszystkie statystyki są widoczne zarówno na ikonkach stanu jak i w statystykach postaci w Skills.
Zmieniono również działanie specjali "target" oraz "self/target". Każdy specjal tego typu ma obecnie 6sqm zasięgu (chyba że napisano inaczej) oraz można go użyć z paramem (np. Kotoamatsukami "Erexo).
Jeżeli jutsu zostanie użyte bez parametru, to w przypadku opcji "target" używane jest tylko i wyłącznie na targecie który nie jest sojusznikiem, a w przypadku opcji "self/target" na targecie jeżeli jest sojusznikiem, a jeżeli nie to na sobie.
Ufamy że zmiany te pozwolą na większą dynamikę pola walki i łatwe operowanie swoimi specjalami w zamierzony sposób.
Dodatkowo by uatrakcyjnić "wepy" i przywrócić użyteczność buffów/eq pod AS zwiększyliśmy limit tego skilla do 3.33 ataków na sekundę, czyli około 170 AS skill.
Raz jeszcze bardzo proszę by nie patrzeć na nowy układ jako "zmiany", gorąco zachęcam by spojrzeć na profesje jak na coś zupełnie nowego.
Doskonale zdaję sobie również sprawę, że mogą pojawić się głosy niezadowolenia, "ten jest słaby" lub "ten jest op" - to naturalne i w żadnej grze pvp nigdy nie można doprowadzić do stanu idealnego balansu,
na NTSW mamy obecnie 43 profesje, idealne zbalansowanie ich wszystkich jest absolutnie niemożliwe, ale czujemy że te zmiany znacząco poprawiają nieład w którym serwer się znajdował i na tym chcielibyśmy się skupić.

Zmiany w rozgrywce:
Zdawaliśmy sobie sprawę że NTSW od jakiegoś czasu nie współgra z oczekiwaniami współczesnych graczy, tkwiliśmy w metodach które przez lata stawały się coraz to bardziej przestarzałe i nieatrakcyjne, chcemy to zmienić.
Przede wszystkim dodano nowe misje oraz ułatwiono wykonanie już istniejących. Chcemy by droga do 150 poziomu była ciekawa, przyjemna oraz stosunkowo szybka. Chcemy uniknąć sytuacji w której niedzielny gracz męczy się i odpuszcza zanim w ogóle rozwinie skrzydła.
By jeszcze bardziej umilić drogę do tego pierwszego kamienia milowego, zmniejszyliśmy spadek expa oraz chronimy plecak postaci przed 150 poziomem która zginęła w PvE.
Zdajemy sobie również sprawę, że współczesny gracz nie ma już tyle czasu by katować serwer o topkę. Z tego też powodu zmniejszamy presję i zmieniamy dzienny przyrost staminy z 6h na 4h. Max stamina to dalej 24h więc nawet po paru dniach od startu można wejść i spokojnie dogonić topkę.
Mimo bardzo dużego zachęcania do stosowania warmode musimy się poddać - gracze ewidentnie mają wstręt do tej formy rywalizacji i wolą bić się "na sucho". Dobrze, robimy ukłon w tę stronę i zwiększamy limity fragów: dzienny 9->12, tygodniowy 30->60, miesięczny 60->240
Nasza poprzednia pilotażowa edycja z poziomami potworów zebrała mieszane uczucia, nie ma co ukrywać, głównie negatywne. By nieco bardziej uatrakcyjnić exp solo zwiększamy górną granicę monster level z 50% na 80%, oraz całkowicie ją zdejmujemy z potworów które mają powyżej 350 poziomu. To w połączeniu z nieco zredukowanym bonus expem w party który został już dodany na poprzedniej edycji sprawi, że opłacalność tych dwóch form zdobywania doświadczenia bardziej się wyrównało.
Problem z zbyt szybkim uciekaniem z levelem w okolicach poziomów 300-400 również nie był nam obcy, by zrobić krok w celu poprawy tych poziomów udało nam się poprawić obrażenia sag, głównie na wyższych poziomach. Obecnie sagi te mają siłę odpowiednią do tej która była zamierzona, Kaguye robi 500 lvl tank z średnim eq. Dodatkowym efektem tej poprawki jest to, że mechanika każdej sagi została zmieniona, miłego odkrywania starych-nowych sag.
By jeszcze bardziej ułatwić rozgrywkę i odciążyć graczy od wciskania kolejnego klawisza, całkowicie usuneliśmy jutsu "speed up" oraz "big speed up", oczywiście rekompensując tę stratę zwiększeniem bazowego movement speeda, obecna formuła sprawia że powyżej ~250 poziomu postać biega nieco szybciej niż poprzednio z big speed upem.

tl;dr
· Brand new client with lots and lots of new functionalities
· Completely new special jutsu balance
· New missions
· Reworked saga missions
· Reduced experience and bp loss after PvE death before 150 level
· Moved AS cap from 140 to ~170
· Increased monster level full experience gain from 150% to 180%
· Monsters with greater level than 350 have no experience cap
· Added more base speed and removed speed up jutsus
· Reduced daily stamina gain from 6h to 4h
· Increased frags limit
· A few map and spawn changes

Specials changes are already on the site, but if you wish to take a look at them all at once, you can go here

Print this item

  05.08.2022
Posted by: [Kage] Erexo - 07-26-2022, 05:17 PM - Forum: News - No Replies

[Image: 2022summerENG.png]

Breaking changes:
· New profession, Kabuto Yakushi
· Moved NTSW to a newer and better dedicated server that is located in Warsaw, Poland (previous was located in Gravelines, France). This should greatly improve ping and overall performance but may provide unexpected issues
· Added Monster Level system to the game. Player will receive reduced experience from monsters if his level is above 150% of given monster's level. Monster Levels are described on the site's Monster tab. 
· Added new critical damage system to the game. For now only stones add critical chance (for both melee and jutsu), critical hit damage is set to 150% of maximum regular value
· Server will now restart every day on 10:00 UTC (12:00 summer time or 11:00 standard time in Poland)
· Stamina and bosses refill was moved to server restart time (from 00:00 UTC to 10:00 UTC)

General changes:
· Previous melee critical damage system was removed from the game, professions have received additional melee damage in compensation
· After purchasing stackable items (eg. pills) from NPC's trade window, the count will not fall back to 1 every time
· Medic's Huge Antidote mission is now easier (chance of failure is lowered)
· Minimal character speed has been set to 100 (to prevent slows stacking)
· Players are now able to reset daily task (while still keeping original task time)
· Reworked Katon and Suiton stones
· Reduced PvP death loss penalty by about 20%
· Increased PvP bless loss reduction from 16% to 24%
· Anko's Forest of Death expertise gates have been removed
· Kagero Gennins are not running away on low health
· Greatly reduced cast chance of dizzy, stun and silence conditions by high level monsters
· Reduced experience from Delphic, Mokuzu and Hell missions
· Fixed % jutsu dmg from items and raiton stones and increased general profession jutsu damage on hlvl transforms

Jutsu changes:
· "Provoke" jutsu will now apply infight condition (stamina drain)
· Orochimaru's Gogyo Fuin will now drain 60% of chakra instead of 40%
· Orochimaru's Gogyo Fuin and Shisa Kugutsu duration changed from 5s to 6s
· Kiba's Shikyaku no Jutsu protection changed from 4% to 6%
· Kakashi's Sharingan changed from 10% jutsu damage to 5% jutsu damage, 5% protection
· Sasuke's Sharingan changed from 10% jutsu damage to 5% jutsu damage, 10% attack speed
· Shisui's Sharingan changed from 5% jutsu damage, 10% attack speed to 10% jutsu damage
· Jiraiya's Senjutsu changed from 8% weapons damage, 5% jutsu damage to 5% protection, 3% weapons damage, 3% jutsu damage
· Ino's Shintenshin no Jutsu rework
· Ino's Shinranshin no Boei duration changed from 6s to 8s
· Ino's Shinranshin no Kogeki changed from -25% jutsu damage to -35% jutsu damage
· Madara's Rinbo Hengoku changed duration from 2.2s to 2.3s
· Shino's Mushi Jamingu changed duration from 5s to 7s
· Neji's Kaiteon Boei changed cooldown from 12s to 7s
· Neji's Tenketsushin changed condition from silence to dizzy

Map improvements:
· Added new Sand Terror spawn beneath Suna-Gakure
· Improved Sand Terror spawn on sand island
· Improved Black Samurai spawns on Turtle Island and Kiri-Gakure
· Improved Akatsuki Member spawns below Iwa-Gakure and on Yuki-Gakure
· Improved Ice Monster and Nadare Shinobi spawns on Frozen Isles

Print this item

  15.04.2022
Posted by: [Kage] Erexo - 04-11-2022, 09:40 AM - Forum: News - No Replies

[Image: 2022springENG.png]

General changes:
· Revamped Naruto, Sasuke, Sakura, Neji, Shino, Shikamaru, Chouji, Ino, Gaara and Sai outfits
· Added Suna Member, Suna Jounin and Suna Enforcer to the game
· Improved Sand Terror monster
· Bingo Event is not longer an Event - it will be always available from the start of every edition
· Improved walking speed on snow and sand tiles
· Improved spawn density on some medium level spawns
· Enhanced Suna Gakure territory
· Slightly increased drop rate of Green and Shadow Leaves (~20%)
· Greatly increased drop rate of Sun Medal (~50%)
· Probably improved lag after death during a guild war
· Greatly reduced Yen (gp) drop chance in favor of green yen notes
· Fixed possibility to push backpack to containerized distance weapons (eg senbon shooter)
· Added possibility to regain Bucket and Poison mission items from Izumo&Kotetsu
· Player movement and Weapon use is now not related to other actions such as Use or Push. That means that move does not interrupt hotkeys and weapon attacks
· Hotkey item usage displays correct total amount of given item instead of per-stack amount ("Using one of 345 pills" instead of "Using one of 45 pills")
· Added new Konoha Gate mission

Jutsu changes:
· Structured PvE jutsu balance depending on the jutsu type and range - This change was introduced 3 editions ago but it wasn't as fair as it should and it wasn't publicly available. This change *DOES NOT* affect professions or classes themselves, it's aim is to further balance PvE between targets/waves and AOEs.
· Kiba's Garouga changed from wave to wave-aoe
· Madara's new special Rinbo Hengoku
· Hinata's Shugohakke Rokujuyon improvements
· Itachi's Yasaka no Magatama's area was increased
· Sai's Fuinjutsu Raion changed from target to target-aoe
· Tsunade's Byakugo no In changed from target to target-aoe
· Tsunade's Sozo Byakugo's area was increased
· Hiruzen's Enkoo Enma area was increased
· Orochimaru's Mandara no Jin and Senei Tajashu are swapped
· Kisame's and Nagato's Daikodan no Jutsu changed from target to target-aoe

Print this item

  04.01.2022
Posted by: [Kage] Erexo - 01-31-2022, 08:19 PM - Forum: News - No Replies

· Optimized pathfinding in client (mapclick)
· Added stamina storage (more in Server Info)
· Removed obsolete Shadow Realm's Globe from Heaven Island
· Fixed bosses entry tiles to not to take pets instead of players on bosses
· Fixed permanent Tsukiyomi bug
· Buffed some low level respawns for team hunting

· Suigetsu's Oboreru suika no jutsu is now target aoe
· Raikage's Raigyaku Suihei Choppu is now target aoe
· Neji's Jyuken is now target aoe
· Lee's Koubushii and Ura Renge are swapped

Print this item

  29.10.2021
Posted by: [Kage] Erexo - 10-17-2021, 11:01 AM - Forum: News - No Replies

[Image: 2021autumnENG.png]
· Extended Myoboku Missions
· Added Hell Missions
· Slightly reduced PvP dmg on 300lv+
· Monsters don't deal damage to other monsters
· Reduced high level monsters damage
· Reduced monsters experience yield (10%-40%)
· Set that diagonal movement is more costly than regular movement
· Nerfed Jiraiya's aspects movement bonus from 75 to 50 per mission
· Added Fiery Brooch loot from Nukenins
· Increased Attack Speed training speed
· Added jutsu animations on page (hover on jutsu name)

Jutsu changes:
· Hinata's 160 and 220 jutsu swap
· Temari's Kirikiri Mai changed from target to target-aoe
· Obito's and Kakashi's Kamui Mangekyou Sharingan changed from target to target-aoe
· Madara's Katon Ryuen Hoka changed from target to target-aoe
· Sasori's Satetsu Kesshu changed from target to target-aoe
· Sakura's Jigoku Shannaro changed from target to target-aoe
· Tenten's Kunai Explosion delay is reduced
· Shino's Bosui no Jin wave is now more useful
· Kankuro's Akahigi Sankaku changed from target to target-aoe
· Konan's 160 and 220 jutsu swap
· Konan's Kami no Shisha no Jutsu changed from target to target-aoe
· Kiba's Jinju Garouga changed from target to target-aoe
· Gaara's Sabaku Ro changed from target to target-aoe
· Kimmimaro's 70 and 160 jutsu swap
· Hidan's 160 and 220 jutsu swap
· Jiraiya's Senpo Kebari Senbon changed from target to target-aoe

Print this item

  09.07.2021
Posted by: [Kage] Erexo - 06-29-2021, 05:56 PM - Forum: News - No Replies

[Image: 2021summerENG.png]
· Extended Delphic Missions
· Added new daily bosses Delta, Boro and Code
· Balanced monsters damage, mainly reduced damage of high level monsters
· Bandit Castle below Kumo is now a Nukenin Castle
· Changed Konohamaru Armor to Nukenin Cape
· Added connection between Kumo and Hoshi through BanditNukenin Castle
· Reduced bosses health
· Increased unique items drop rate from bosses (noticeably)
· Upgraded bosses unique items stats
· Weaker bosses may now spawn randomly regardless of the daily schedule
· Kami's will now spawn when the top server level is 200 (previously it was 300)
· Lots of new content (including fast map teleportations) regarding new Inner Kara theme
· Few minor items/map changes
· Reduced Kunai with note damage from 40 to 36

· Killer Bee perks changed from Def/Def/Wep to Def/Wep/Wep
· Sarutobi perks changed from Def/Wep/Wep to Def/Def/Wep
· Jiraiya perks changed from Nin/Wep/Def to Def/Def/Def

Print this item

  02.04.2021
Posted by: [Kage] Erexo - 03-28-2021, 05:08 PM - Forum: News - No Replies

[Image: 2021springENG.png]

· Reduced experience from monsters by around 15-25%
· Reduced loot from monsters by around 20-50%
· Increased monsters spawn time from around 30s to around 50s
· Changed last three jutsu levels from 150/200/300 to 160/220/330
· Added Dash option to the client (Options->Game->Enable dash walking)
· Kyokushins now drop Sun Medals
· Removed Protection Scroll from Scroll Box
· Increased control skill rate from Konoha springs


-- Profession Changes
· Kankuro is now Wep - Def/Def
· Kankuro no longer requires his dolls for his specials
· Set that Kankuro's Kurohigi Kiki Nihatsu is now target-aoe
· Kankuro's Kurohigi Sasori cage is now created on himself

· Kimmimaro is now Def - Wep/Wep
· Reduced Kimmimaro's Natsu no Mai cooldown from 60s to 40s
· Increased Kimmimaro's Hone no Yoroi duration from 4s to 5s

· Lee is now Wep - Wep/Wep
· Deidara is now Nin - Nin/Nin

· Added -5% protection to Neji's Tenketsushin
· Increased area radius of Neji's Hakke Hyakunijuuhachishou
· Set that Neji's Hakke Hasangeki is now a target-aoe
· Reduced Neji's Kaiten Boei cooldown from 15s to 12s

· Upgraded Orochimaru's Shisa Kugutsu health reduction from 10% to 20%
· Upgraded Orochimaru's Gogyo Fuin chakra reduction from 35% to 40%
· Reduced Orochimaru's seals duration from 6s to 5s
· Added Orochimaru's Fushi Tensei +20% health/5s, increased cooldown from 30s to 60s

· Increased Shino's Mushikui stun duration from 1.6s to 2s
· Upgraded Shino's Mushi Jamingu no Jutsu jutsu damage reduction from -30% to -50%

· Added slow to Kisame's Furo Suchiru
· Set that Kisame's Senshokuko is now target-aoe

· Increased Kiba's Jujin Gatenga protection reduction from -8% to -16% and duration from 4s to 5s
· Increased Hinata's Shotei silence duration from 2.1s to 2.7s and decreased cooldown from 12s to 10s
· Increased Temari's Futon Kakeami stun duration from 1.8s to 2.5s
· Reduced Shisui's Shunshin no Jutsu Invisible from 1s to 0.6s
· Reduced Tsunade's Ranshinsho cooldown from 10s to 6s
· Added Jiraiya's Gamayudan +2 seconds of slow after stun

· Reworked Chouji's Ganyaku
· Added Kakuzu's special Masukuririsu
· Added Hidan's special Ogama Kogeki
· Added Sai's special Renenjaku

This list may be slightly changed

Print this item

  15.01.2021
Posted by: [Kage] Erexo - 01-09-2021, 05:30 PM - Forum: News - No Replies

[Image: 2021winterENG.png]
· Added option to disable stamina, during that time players receive no experience from monsters, there is a 15 min exhaust between each stamina disable
· Changed control skill minigame on Myoboku Island
· Jutsus deal 70% PvP dmg to non-targeted players
· Added PvE jutsu damage to items
· Reduced movement speed on moon island
· Changed disable chat mode key from Esc to ~
· Revamped a couple of most profitable spawns
· Reduced party experience bonus
· Small profession changes

Print this item

  09.10.2020
Posted by: [Kage] Erexo - 10-05-2020, 09:02 PM - Forum: News - No Replies

[Image: 2020autumnStartENG.png]
· New control skill minigame
· Increased Katon and Suiton stones buffs
· Reduced stones weight
· Set cooldown of Uchiha Barrier to 4 seconds
· Balanced experience from monsters (mostly reducing experience from high level monsters)
· Reduced Task experience reward from 50% to 40%
· Reduced party experience bonus from 20% per character to 15% per character
· Increased chance for 4 and 3 bosses per day
· Set that all three hokage signs may drop from all bosses
· Added hokage signs drop to minibosses (mythical raids)
· Set that elite monsters do not run away on low health
· Added option to turn off outfits on battle window
· Removed red stamina (now players have 2 hours of 120% and 4 hours of 100%, 6 hours in total)
· Increased frag limit to 9 per day

Print this item

Online Users
There are currently 77 online users. » 5 Member(s) | 71 Guest(s)
Bing, Alextof, AustinCix, maximllNob, RonaldBut, ThomasHit