Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Nowy sezon

#1
System boss raidów
Przejeliśmy się Waszymi opiniami na temat braku rozrywki na różnych etapach gry,
postanowiliśmy więc dodać całkowicie nowy system raidów na każdym z poziomów,
gdzie każdy z bossów dzierży unikatowe eq oraz zdolności. Codziennie będą pojawiać
się do 3 bossów o ustalonych godzinach (rozpiskę można znaleźć na tablicy w każdym depo).
Dodaliśmy również bardziej rozbudowany system loota z bossów opartym na tym z rl tibii.
W zależności od naszego udziału w walce otrzymamy stosowną nagrodę która pojawi się w skrzynce
która znajduje się w Hokage building. Im więcej graczy uczestniczyło w raidzie, tym więcej oraz
większa szansa na loot z bossa. Dodalimy 4 całkiem nowe bossy a obecne zreworkowaliśmy,
każdy z bossów ma 6 unikalnych przedmiotów, co daje nam około 50 nowych przedmiotów.
Informacje na temat bossów można znaleźć w naszej zakładce "Bosses" na stronie.

Delphic Island
Stwierdziliśmy, iż Hell jest bardzo przestarzały oraz niepasujący do obecnego klimatu gry
zatem całkowicie usuneliśmy ten element gry, zastępując go nowym, Delphic Island.
Na wyspie tej osadzili się członkowie grupy Kara, którzy zdecydowanie nie należą do łatwych przeciwników.
Wyspa jest przystosowana zarówno do gry solo jak i obszernych, wysokopoziomowych teamhuntów.
Mamy tam również szansę wykonać szereg ciekawych misji co również powinno poszerzyć kontent gry.

Odświeżenie grafik
Przy okazji Hella zdaliśmy sobie sprawę iż gra zawiera sporo przestarzałych elementów
które należałoby zmodernizować by nieco odświerzyć i uaktualnić klimat gry.
Poprawiliśmy grafiki około 20 potworów łącznie z niektórymi elementami loota.

Experience
Wiele osób sugerowało by przyspieszyć grę we wczesnych jej etapach by szybciej
znaleźć się w ciekawszej fazie gry. Zatem na Waszą prośbę zostawiamy bonusowe +100% doświadczenia
do 150 poziomu oraz dodatkowo zwiększamy doświadczenie za niskopoziomowe moby o około 25%
Dodatkowo zwiększyliśmy liczebność mobów na większości spawnów tak, by była możliwość bicia kilku na raz.

Pomniejsze zmiany
-Poprawione dmg niektórych mobów
-Proxy z Ameryki Południowej
-Dmg Akamaru jako dmg Kiby
-Dmg robaków jako dmg Shino
-Zwiększenie expa tarantuli do 10%
-Zmniejszenie cd na mw (teraz można 2)
-Summony puffują nie zostawiając ciała
-Shootery mają container na ammo
-Buff dla jutsu Byakugan
-Reset forum
Reply

#2
Tak o wbilem zobaczyc ta wyspe i te nowe moby i sprawa wyglada tak, raiton daje 90k expa bierze sie po 8 na morde i wybija obszarowkami, nowe moby kara membery daja 150k expa i 3 max na klate przy 4 sie wyjebalem na jashinie ( 525 minato na full secie ) wiec nie oplaca sie tam expic skoro raitony sa lepsze do expa + raitony szybko pada na pare combo. Oootsuki membery dalej sa za silne powinny byc troszke lepsze od raitonow, a sa 2x lepsze -.-, zaloguj sie na mojego minato pobiegaj potestuj te moby i zobacz jak wyglada balans last mobow i nie mow, ze to pod team hunty bo taki sasek na raitonach robi 120kk/h, gdzie na team huntach max 60kk wyciagalismy XD
Reply

#3
A co odnośnie profek, które nie są zbytnio grywalne, np. taki hidan którym chyba mało kto gra, ponieważ za wolno sie nim expi z powodu małego dmg i takim Sai'em który ma dość średni special, jeśli ktoś chce mieć wyciszenie robi po prostu madare który ma i silence i stuna w jednym.
Reply

#4
Hidanem nikt nie gra bo bije 2x-3x mniej niz lee z spelli i na 300lvl różnica w łapie to z 500 dmg xD useless buff co ci da 100 heala jak w kogoś akurat cryticala za 1k walniesz,special 1 push i po protection. Sai ma taki sam dmg jak sasuke mniej obszarów i special który mu nic nie da na warze nić bo nie ma escape ^^
Reply

#5
temari zamiast stuna powinna mieć odepchnięcie. Co do sasuke to troche OP
Reply

#6
4 Kara membery 500 lvlem biore na spokojnie wiec Kurumi troszke slabo, a dodatkowo moby nie robia duzego Dmg na dista wiec mozna biegac z 10 spokojnie, dodam ze moby te sie dziwnie buguja? tzn gdy staniemy w rogu czasami mob nie wchodzi na 1 kratke obok nas do czasu az sie nie ruszymy bo gdy zrobimy chociaz krok nagle ta kratka sie naprawia
Reply

#7
@shikman kim na spokojnie ?? chyba tankiem
Reply

#8
Assasinem
Reply

#9
Skoro sami to potwierdzacie to fajnie by było coś w tym kierunku zmienić zwłaszcza że taki hidan to dość fajna postać mogła by być, a takich jak on i Sai jest jeszcze kilka na ntsw... Z tego co widzę zapowiada się ciekawa edycja 3 dni do startu 50 postaci założonych z czego większość zapewne troll profki jak od Kurumiego xD
Reply

#10
Nie wiem, osobiście mi się serwer podoba, fakt Hidan jest ciężki do expa lecz moim zdaniem nie wymaga wiele zmian, bo jego late game wynagradza mu ten early game exp, jedyne czego można się doczepić u tego Hidana to jego buff, lecz nawet on ma zastosowanie w pewnych sytuacjach i ciężko by było dać mu coś innego co by było zbalansowane.
Wspomniałeś o Saiu a to jedna z bardzo silnych postaci w aktualnej fazie NTSW, więc nie wiem czego chcesz się u niego doczepić. Jego specjal rzucony dobrze potrafi być zabójczy.
Prosiłbym jedynie o delikatny nerf Sasuke bo top 1 postka teraz, a reszta imo ok.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)